مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 07:302023-06-19ورزشي

علی کریمی کلاهبرداری از خواهرش را تکذیب نکرد


علی کریمی ستاره سابق فوتبال ایران و باشگاه های پرسپولیس و بایرن مونیخ، به پرونده افشا شده در ارتباط با خواهرش واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ کریمی در اکانت خود در شبکه های اجتماعی نسبت به اسناد افشا شده در خبرگزاری قوه قضاییه ایران واکنش نشان داده و نوشته است: همیشه و در همه حال هدفم مبارزه با فساد بوده و هست و خواهد بود، از همین تریبون اعلام میکنم هر کدام از اقوام درجه یک و دوستان نزدیکانم باعث گزند و آسیب به فرد دیگری در جامعه شد ، اشد مجازات را برای آن فرد خاطی خواستارم.

  این چهره معروف ورزشی که در پی ناآرامی های سال گذشته بعداز مرگ مهسا امینی به فعالیت سیاسی علیه جمهوری اسلامی رو آورد، هیچ واکنشی به ارتباط خودش با چک های مورد بحث و دریافت 50برگه چک از خواهرش برای استفاده در معاملات خود نکرد و در واقع اخبار منتشر شده را تکذیب نکرد.

علی کریمی این متن را در حساب توییتر و استوری اینستاگرام خود منتشر کرده و هیچ اشاره ای به نقش خود در زندانی شدن خواهرش نداشت.

در واقع او با اتهامات مطرح شده روبرو نشد و نخواست که پاسخ صریحی به کلاهبرداری خودش از خواهرش صادر کند.

خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه جمهوری اسلامی دیروز (یکشنبه) 28 خرداد 1402 با انتشار گزارشی مدعی شد فردی به نام لیلی کریمی خواهر علی کریمی به دلیل سواستفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی کریمی کلاهبرداری از خواهرش را تکذیب نکرد

علی کریمی کلاهبرداری از خواهرش را تکذیب نکرد