مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-19فرهنگي

آیین رونمایی از پوستر نمایش «ده دقیقه داغ» برگزار شد


آیین رونمایی از پوستر نمایش «ده دقیقه داغ» در آمفی تئاتر سالن پلاتو، در بوستان پردیس هنر اصفهان با حضور عوامل و اصحاب هنر و رسانه برگزار شد.

- اصفهان - آیین رونمایی از پوستر نمایش ده دقیقه داغ در آمفی تئاتر سالن پلاتو، در بوستان پردیس هنر اصفهان با حضور عوامل و اصحاب هنر و رسانه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نمایش ده دقیقه داغ به طراحی و کارگردانی محسن عرب زاده و قلم محسن رهنما از روز پنجشنبه، 1 تیر 1402 هر شب ساعت 19:30 در تالار هنر اصفهان به روی صحنه خواهد رفت.

در این آیین نیما پیراسته، گرافیست پوستر این اثر گفت: متأسفانه، هم پوستر و هم گرافیک در جامعه ما طرد شده است و یا به عنوان یک مسئله تجملاتی درنظر گرفته می شود اما؛ من هرگاه که در زمینه پوستر تئاتر فعالیتی داشتم با این دید شروع کردم که من هم بخشی از این داستان هستم و رسالتی دارم که باید به بهترین نحو ارائه و بیان کنم.

وی افزود: برای اکثر طراح های گرافیک، طراحی پوستر تئاتر یکی از جذاب ترین بخش کار است؛ دلیل این موضوع این است که، هر تئاتری یک دغدغه انسانی دارد و این یک فرصت خوبی برای طراح است که آن دغدغه انسانی را در غالب تصویر بیان کند.

همچنین زمانی که انسان با دوستان بزرگواری همچون این عزیزان کار می کند این رسالت سخت تر و جذاب تر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین رونمایی از پوستر نمایش «ده دقیقه داغ» برگزار شد

آیین رونمایی از پوستر نمایش «ده دقیقه داغ» برگزار شد