مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 17:252023-06-12اقتصادي

توجه ویژه به ایمن سازی بافت فرسوده تهران


معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: افزایش صدور پروانه های ساختمانی در مناطق کم برخوردار نشان از این دارد که مدیریت شهری بر نوسازی و ایمن سازی شهرتهران و توجه به مناطق محروم تاکید ویژه ای دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، لطف اله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، در شورای مدیران معاونت مالی و اقتصاد شهری، با اشاره به برنامه ریزی های مدیریت شهری در حوزه شهرسازی و معماری اظهار داشت: در برخی از مناطق شاهد به وجود آمدن حلبی آبادی هایی بودیم که با تلاش دوستان و طراحی های انجام شده، چهره شهر تغییرات مثبتی داشته است.

در دره فرحزاد که به نوعی نقطه تمرکز معتادین بوده برنامه هایی اجرا کردیم که امسال تبدیل به یک مرکز تفریحی مناسب خواهد شد.

20 هزار خانوار در محله کن، در سکونت دچار مشکلات عدیده ای بودند که با برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد که این افراد با حفظ باغات این محدوده، اقدام به نوسازی منازل خود کنند و اقدامات بسیارخوبی در نفرآباد در حوزه ساخت و ساز شده که حرکت بزرگی برای محرومیت زدایی از چهره شهر بوده است.

وی در ادامه از تغییر برخی از پهنه ها سخن گفت و افزود: به طور مثال در خیابان قزوین نزدیک به 5/2 هکتار به انبارها تعلق داشت که با تغییر این پهنه ها به مسکونی و تجاری، مردم بتوانند این پهنه ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به ایمن سازی بافت فرسوده تهران

توجه ویژه به ایمن سازی بافت فرسوده تهران