مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-12فرهنگي

نمایشگاهی برای روز ملی گُل


هنری «بسان گلستان 1» به مناسبت روز ملی گل در 25 خرداد با همکاری موزه رضا عباسی و انجمن عمارات محروسه ایران برگزار می شود.

- نمایشگاه فرهنگی ـ هنری بسان گلستان 1 به مناسبت روز ملی گل در 25 خرداد با همکاری موزه رضا عباسی و انجمن عمارات محروسه ایران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن عمارات محروسه ایران، حامد دریایی فرد جهرمی ـ دبیر انجمن عمارات محروسه ایران و دبیر رویداد فرهنگی ـ هنری باغ و گلستانم آرزوست ، گفت: در ادامه سلسله برنامه های این رویداد مستقل و مردم نهاد که فصل اول آن، در سال 1401 در مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک تهران برگزار شد، فصل دوم این رویداد، در سال 1402 با شماره برنامه 2، با همکاری موزه رضا عباسی تهران و در قالب نمایشگاهی با نام بسان گلستان 1 برگزار خواهد شد.

تینا نجف کنی، دبیر هنری این نمایشگاه نیز که خود از هنرمندان رشته تذهیب، گل و مرغ و آبرنگ است، درباره این نمایشگاه گفت: برنامه این رویداد در بخش نمایشگاه، رونمایی آثار قدما از گنجینه موزه رضا عباسی با موضوع گل و گیاه در هنر خوشنویسی و نقاشی گل و مرغ قرن های 10 تا 13 هجری قمری خواهد بود که همراه با نشست تخصصی اساتید و برگزاری کارگاه های آموزشی هنری در حوزه خوش نویسی و گل و مرغ در روزهای برگزاری نمایشگاه طی یک ماه بعد از آیین گشایش آن خواهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاهی برای روز ملی گُل

نمایشگاهی برای روز ملی گُل