مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 23:322023-05-29اجتماعي

برگزاری دوره های توان افزایی در مسیر آماده سازی امدادگران اردبیل


معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: برگزاری دوره های توان افزایی یکی از برنامه های بسیار مهم و مستمر برای نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر است که باعث ارتقای توان جسمی و روحی آن ها می شود.

- ایسنا/اردبیل معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: برگزاری دوره های توان افزایی یکی از برنامه های بسیار مهم و مستمر برای نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر است که باعث ارتقای توان جسمی و روحی آن ها می شود.

عزیز ارشادیان شامگاه 8 خرداد در حاشیه برگزاری دوره توان افزایی تیم های عملیاتی استان اردبیل، افزود: این دوره با حضور 120 نفر از امدادگران شهرستان های استان با هدف افزایش آمادگی جسمانی و مهارت های امدادی و عملیاتی در محل مجتمع تفریحی فندقلو به مدت 2 روز برگزار و آموزش ها، جلسات و دوره همی های تخصصی در حوزه امداد نجات برای شرکت کنندگان ارائه شد.

وی اضافه کرد: آموزش عملی و مهارتی امدادگران در راستای مسئولیت تیم های عملیاتی باعث ارتقاء بهبود توان انجام کار گروهی، تقویت نقاط قوت، شناسایی و رفع نقاط ضعف، افزایش اثربخشی و سرعت عمل پاسخگویی نجاتگران در حوادث و سوانح مختلف می شود.

به گفته معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این دوره توان افزایی امدادگران ضمن بروزرسانی آموخته ها، نقاط ضعف خود را برای خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های توان افزایی در مسیر آماده سازی امدادگران اردبیل

برگزاری دوره های توان افزایی در مسیر آماده سازی امدادگران اردبیل