مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-06اجتماعي

سالانه بیش از 2.3 میلیون تن پسماند در استان مرکزی تولید می شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: بیش از 300 هزار تن پسماند خانگی و شهری و همچنین دو میلیون تن پسماند صنعتی و پسماند صنعتی ویژه به طور سالانه در استان تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، یوسف یوسفی امروز در نشست خبری به مناسبت هفته محیط زیست اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه نقاشی از گونه سیاه گوش در منطقه خرقان ساوه با هدف حفظ این گونه و تقدیر از 20 اثر برتر، بهره برداری از تصفیه خانه پساب یک شرکت صنعتی و بیمارستان امام رضا(ع) در شهرستان زرندیه، برگزاری همایش ترویج فرهنگ خشکاله در شهرستان ساوه بخشی از برنامه های هفته محیط زیست در استان است.

وی افزود: خشک کردن پوست میوه ها برای جلوگیری از تولید شیرآبه پسماند و استفاده از آن برای علوفه های دامی یکی از اقدامات خوبی است که در یک شبکه محیط زیستی در شهرستان های ساوه و زرندیه در حال انجام است و باید ترویج این اقدام فرهنگ سازی صورت بگیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی هوشمند سازی تالاب میقان اراک و منطقه هفتاد قله با نصب دوربین های مخصوص، ارتقای 2 منطقه استان مرکزی به پناهگاه حیات وحش و منطقه حفاظت شده، حفظ پوشش گیاهی و جانوری توسط بخش خصوصی و محیط زیست استان، کمک به پارک حیات وحش اراک و ایجاد این پارک در شهرستان زرندیه را از برنامه های اداره کل در سال جاری عنوان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه بیش از 2.3 میلیون تن پسماند در استان مرکزی تولید می شود

سالانه بیش از 2.3 میلیون تن پسماند در استان مرکزی تولید می شود