مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-20سياسي

ذاکر: وزیر پیشنهادی کشاورزی برنامه ای برای آبیاری قطره ای و تحت فشار ندارد


نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت که در برنامه های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی موضوعی برای آبیاری قطره ای و تحت فشار دیده نمی شود حال که در برنامه ششم و لایحه برنامه هفتم آمده است.

- نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت که در برنامه های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی موضوعی برای آبیاری قطره ای و تحت فشار دیده نمی شود حال که در برنامه ششم و لایحه برنامه هفتم آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت محمدعلی نیکبخت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در مخالفت با برنامه های نیکبخت اظهار کرد: آقای نیکبخت در معرفی خود برون رفت و چالش ها را به عنوان شاخص مدیریتی خود عنوان کرده است سوال این است که چه برنامه ای برای تغییر گسترده کاربری اراضی دارد؟ این یک چالش است که راهکاری برای آن دیده نشده است.

وی اضافه کرد: چگونه می خواهید جلوی تقسیم اراضی مردم را بگیرید؟ در سیاست های رهبری ارتقای سطح درآمد زندگی روستایی و عشایری و توسعه پایدار روستا و تقویت زیرساخت های مناسب تولید آمده است شما برای رسیدن به این هدف چه برنامه ای دارید؟ این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که کاشت دیم تبدیل به یک فرهنگ شده است، ادامه داد: در برنامه ششم آبیاری قطره ای و تحت فشار آمده اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذاکر: وزیر پیشنهادی کشاورزی برنامه ای برای آبیاری قطره ای و تحت فشار ندارد

ذاکر: وزیر پیشنهادی کشاورزی برنامه ای برای آبیاری قطره ای و تحت فشار ندارد