مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 12:102023-05-29پزشكي

5400 بیمار از خدمات تصویربرداری بیمارستان خورموج بهره مند شدند


رییس بیمارستان زینبیه (س) خورموج گفت: چهار هزار و 768 نفر به صورت سرپایی و هزار و 177 نفر به صورت بستری از خدمات تصویربرداری بیمارستان خورموج بهره مند شدند.

- بوشهر- رییس بیمارستان زینبیه (س) خورموج گفت: چهار هزار و 768 نفر به صورت سرپایی و هزار و 177 نفر به صورت بستری از خدمات تصویربرداری بیمارستان خورموج بهره مند شدند.

دکتر علی بهنام مجرد در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بخش خدمات تصویربرداری بیمارستان زینبیه (س) شامل چهار بخش رادیولوژی، سونوگرافی، O.

P.

G (تصویر از دندان) و سی.

تی.

اسکن مشغول ارائه خدمت به شهروندان گرامی است.

رییس بیمارستان زینبیه (س) خورموج گفت: خدمات سونوگرافی برای بیماران سرپایی در کلینیک تخصصی بیمارستان هر روزه به جز روزهای تعطیل ارائه می شود.

وی افزود: بیمارستان زینبیه (س) به سیستم بایگانی تصاویر پزشکی PACS مجهز است، بعد از انجام خدمات مربوطه در بخش های رادیولوژی و سی.

تی.

اسکن، گزارش کتبی از پزشک متخصص رادیولوژی در موارد بستری دریافت می کنند و در صورت ضرورت در موارد سرپایی نیز گزارش تحویل داده می شود.

رییس بیمارستان زینبیه (س) خورموج گفت: دسترسی سیستمی و الکترونیکی به تصاویر در تمامی نقاط بیمارستان برای پزشکان درمان گر ممکن است و در صورتی که بیمار نیاز داشته باشد که خارج از بیمارستان خدمات پزشکی را دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5400 بیمار از خدمات تصویربرداری بیمارستان خورموج بهره مند شدند

5400 بیمار از خدمات تصویربرداری بیمارستان خورموج بهره مند شدند