مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-17سياسي

نسبتی که نماز جمعه با مردم دارد با هیچ نهاد دیگری قابل قیاس نیست


دومین گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه کشور به همت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با عنوان «عهد حضور» در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه تهران برگزار شد.

- دومین گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه کشور به همت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با عنوان عهد حضور در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دومین گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه کشور به همت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با عنوان عهد حضور و با شرکت ائمه جمعه استان های تهران، البرز، یزد، قم، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد و منطقه کاشان در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه تهران برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: اجلاس منطقه ای ائمه جمعه تدبیری در تکمیل برنامه های شورای سیاستگذاری است.

بعضی از اهدافی که در سازماندهی داریم در اجلاس سراسری و استانی محقق نمی شود زیرا هر کدام از آن ها کارکردهای خودشان را دارند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور افزود: اما گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه یک فرصت بسیار خوب برای گفتگوهای بین استانی برای موضوعات راهبردی است که در ضمن آن همکاری هایی بین استان های متقارب و هم مرز به وجود می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبتی که نماز جمعه با مردم دارد با هیچ نهاد دیگری قابل قیاس نیست

نسبتی که نماز جمعه با مردم دارد با هیچ نهاد دیگری قابل قیاس نیست