مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-18اجتماعي

رالی تور کمپر و کاروان های کانون جهان گردی و اتومبیل رانی وارد ارمنستان شد


رالی تور گردشگری بین المللی خودروهای کمپر و کاروان کانون جهان گردی و اتومبیل رانی از طریق مرز نوردوز وارد کشور ارمنستان شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رالی تور گردشگری بین المللی خودروهای کمپر و کاروان کانون جهان گردی و اتومبیل رانی، که با شرکت  30 دستگاه خودرو کمپر و کاروان از سراسر کشور در تهران استارت خورده است، شنبه 27 خرداد 1402 وارد خاک کشور ارمنستان شد.

 در این رویداد بین المللی، شرکت کنندگان طی روزهای 25 و 26 خرداد ماه، ضمن عبور از استان های تهران، البرز، قزوین، آذربایجان های شرقی و غربی، از جاذبه های گردشگری، تاریخی و طبیعی مسیر خود بازدید کردند.

در این پیمایش، خودروهای کمپر و کاروان که از اعضای کلوپ کمپینگ و کاروانینگ کانون جهان گردی و اتومبیل رانی هستند، طی سفر 50 روزه خود از کشورهای ارمنستان، گرجستان و ترکیه عبور می کنند و در مسیر، جاذبه های بی شمار و منحصر به فرد و ظرفیت های ایران در حوزه صنعت گردشگری را به دیگر ملت ها معرفی می کنند.

ترویج سفرهای مسئولانه، معرفی ظرفیت های گردشگری ایران در سطح بین المللی، توسعه فعالیت های اتومبیل رانی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، تشویق عموم جامعه به رعایت قوانین و مقرارات راهنمایی و رانندگی، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن و ایجاد حس دوستی، مهربانی، اتحاد و یکپارچگی میان ایران و کشوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رالی تور کمپر و کاروان های کانون جهان گردی و اتومبیل رانی وارد ارمنستان شد

رالی تور کمپر و کاروان های کانون جهان گردی و اتومبیل رانی وارد ارمنستان شد