مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 11:322023-06-03بين الملل

غافلگیری چینی‏‏ ها در یزد


به تازگی و با اتمام دوران همه گیری ویروس کرونا و تازه شدن امیدها برای ورود گردشگران خارجی، گروهی از گردشگران چینی به یزد وارد شده اند.

به اعتقاد کارشناسان، - اقامتگاه‏‏ های استان یزد نیاز توریست‏‏ های خارجی را تامین نمی‏‏ کند غافلگیری چینی‏‏ ها در یزد به تازگی و با اتمام دوران همه گیری ویروس کرونا و تازه شدن امیدها برای ورود گردشگران خارجی، گروهی از گردشگران چینی به یزد وارد شده اند.

به اعتقاد کارشناسان، با توجه به مناسبات مطلوب میان ایران و چین و برخی کشورهای دیگر همچون روسیه، افزایش تعاملات برای ورود گردشگران چینی و روسی یکی از اقداماتی است که می تواند در رونق گردشگری استان یزد بسیار موثر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: یزد میراث جهانی که همواره با عناوینی همچون شهر بادگیرها، شهر کار و کاریز و کاهگل، دارالعباده، دارالعلم و دارالعمل، حسینیه ایران، شهر دوچرخه ها، شهرشیرینی، شهر قنات، قنوت و قناعت و شهر آتش و آفتاب شناخته می شود در مثلث گردشگری ایران و در کنار استان های اصفهان و فارس، همیشه یکی از مقاصد اصلی سفر گردشگران خارجی به ایران بوده اما مشکلاتی در خصوص انتخاب یزد به عنوان مقصد اصلی این گروه ها وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غافلگیری چینی‏‏ ها در یزد

غافلگیری چینی‏‏ ها در یزد