مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 22:002023-06-10پزشكي

خدمات ارائه شده در درمانگاه جعفرآباد قم شبانه روزی است


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان جعفرآباد قم، گفت: خدمات بهداشتی و درمانی در این شهرستان به مراجعین، همه روزه فعال و به صورت شبانه روزی ارائه می شود.

- دکتر ناصر شوشتری امروز بیستم خردادماه در جمع خبرنگاران به ارائه خدمات بهداشتی درمانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جعفرآباد اشاره و اظهار کرد: این درمانگاه به صورت شبانه روزی فعال است که در شیفت صبح 4 پزشک عمومی و در شیفت عصر و شب نیز یک پزشک به همراه تیم پرستاری به مراجعین خدمت رسانی می کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان جعفرآباد قم با بیان اینکه علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی درمانی از سوی پزشکان و پرستاران در مرکز خدمات جامع سلامت شهرستان جعفرآباد، خدمات دیگری نیز در این مرکز ارائه می شود، عنوان کرد: این مرکز دارای بخش های مختلفی همچون آزمایشگاه مجهز برای انجام آزمایشات بارداری، ادرار، چربی، قند خون، تب مالت، کم کاری و پرکاری تیرویید و .

و داروخانه برای ارائه داروهای موردنیاز بیماران است.

وی با اشاره به اینکه خدمات دهی آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت شهر جعفریه تنها در طول ایام هفته است و روزهای تعطیل فعالیت ندارد، گفت: مراجعین برای انجام نمونه گیری می توانند همه روزه غیر از روزهای تعطیل در ساعات اداری به آزمایشگاه مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات ارائه شده در درمانگاه جعفرآباد قم شبانه روزی است

خدمات ارائه شده در درمانگاه جعفرآباد قم شبانه روزی است