مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 15:552023-06-06پزشكي

پرکاربردترین بالگرد دنیا به اورژانس تهران پیوست


سرپرست اورژانس استان تهران از افتتاح اولین پایگاه اورژانس هوایی با امکان تعمیر و نگهداری بالگرد در استان تهران در بوستان ولایت خبر داد.

- محمد اسماعیل توکلی سرپرست اورژانس استان تهران در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، گفت: با حمایت های وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و تلاش شبانه روزی همکارنمان در اورژانس استان تهران اولین پایگاه اورژانس هوایی با امکان تعمیر و نگهداری بالگرد در استان تهران در بوستان ولایت جهت خدمات دهی به شهروندان در آینده ای نزدیک افتتاح خواهد.

توکلی با اشاره به استفاده از بالگرد BK117 در این پایگاه افزود: این بالگرد پرکاربردترین بالگرد دنیا در حوزه آمبولانس هوایی است و تمام تاییده ها و استاندارده های لازم را از شرکت های اروپایی دارد و قابلیت استارت در کمتر از 2 دقیقه را دارد، مجهز بودن به دو موتور، امکان پرواز را بر فراز مناطق شهری و آبی با ایمنی بسیار بالاتر فراهم می کند و در های به اصطلاح صدفی آن که از پشت باز می شود کارایی بهتری برای منظور اورژانس به آن می دهد.

توکلی تصریح کرد: این بالگرد به نسبت پرنده های هم جثه خود، سر و صدای به مراتب کمتری ایجاد می کند، کم مصرف تر است و تعمیر و نگهداری آن زمان و هزینه کمتری در بر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرکاربردترین بالگرد دنیا به اورژانس تهران پیوست

پرکاربردترین بالگرد دنیا به اورژانس تهران پیوست