مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 07:252023-06-06فرهنگي

چهار فیلم کوتاه از خوزستان در جشنواره «SWIFF» آمریکا


فیلم «او» ساخته علی حیاتی و فیلم های «برای او»، «یک اتفاق کوچک» و «بهمن» هر سه از ساخته های سیدمرتضی سبزقبا برای حضور در بخش مسابقه دومین جشنواره بین المللی دانشجویی فیلم «SWIFF» آمریکا انتخاب شدند.

- ایسنا/خوزستان فیلم او ساخته علی حیاتی و فیلم های برای او ، یک اتفاق کوچک و بهمن هر سه از ساخته های سیدمرتضی سبزقبا برای حضور در بخش مسابقه دومین جشنواره بین المللی دانشجویی فیلم SWIFF آمریکا انتخاب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جشنواره رویدادی سینمایی و فرصتی است تا فیلم سازان نوظهور هنر خود را ارتقا دهند و فیلم های شان را برای اکران در پرده بزرگ ارایه دهند.

جشنواره فیلم SWIFF بزرگ ترین جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه در جهان است و امسال بیش از 13 هزار فیلم از 120 کشور دنیا به این جشنواره ارسال شده است.

این جشنواره به فیلم ها و فیلم سازان برتر جایزه اهدا خواهد کرد.

فیلم او پیش از این در نخستین جشنواره بین المللی فیلم Flowers Against Bullets اتریش، نخستین جشنواره بین المللی فیلم TopShot لهستان، سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم Lift-Off Sessions انگلستان، چهارمین جشنواره بین المللی فیلم Kalakari هندوستان، دومین جشنواره بین المللی فیلم South Italy ایتالیاو همچنین در پنجاه وهفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند و کوتاه Bilbao اسپانیا حضور داشته و به نمایش درآمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار فیلم کوتاه از خوزستان در جشنواره «SWIFF» آمریکا

چهار فیلم کوتاه از خوزستان در جشنواره «SWIFF» آمریکا