مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 16:302023-06-12سياسي

واکنش عالم برجسته بحرینی به اقدام سفارت آمریکا در ترویج همجنس گرایی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید «عبدالله الغریفی» عالم برجسته بحرینی طی سخنانی در مسجد امام صادق (علیه السلام) حمایت سفارت آمریکا در بحرین از همجنس گرایی و تلاش برای گنجاندن آن در جامعه بحرین را محکوم کرد.

- یک عالم برجسته بحرینی حمایت سفارت آمریکا در بحرین از همجنس گرایی را محکوم کرد و سکوت در برابر آن را جایز ندانست.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید عبدالله الغریفی عالم برجسته بحرینی طی سخنانی در مسجد امام صادق (علیه السلام) حمایت سفارت آمریکا در بحرین از همجنس گرایی و تلاش برای گنجاندن آن در جامعه بحرین را محکوم کرد.

وی در سخنانی اعلام کرد که ترویج همجنس گرایی در این کشور که ارزش های اسلام را گرامی می دارد، جنایت بزرگی است که نمی توان سکوت کرد.

ما به شدت از همه انسان هایی که در برابر این چالش وقیحانه که نقض آشکار ارزش های اخلاقی و مذهبی است، برخاستند، قدردانی می کنیم.

عالم برجسته بحرینی در ادامه افزود: ترویج همجنس گرایی جنایت علیه بشریت است، زیرا با ارزش های فرهنگی، اصول و دین در تضاد است و غربی ها در ایالات متحده آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگران باید خود را به ترویج چنین ارزش های نابهنجار و مردود، در کشور های خود و در میان مردم آنها، نه در کشور های ما اکتفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش عالم برجسته بحرینی به اقدام سفارت آمریکا در ترویج همجنس گرایی

واکنش عالم برجسته بحرینی به اقدام سفارت آمریکا در ترویج همجنس گرایی