مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-14اقتصادي

شرایط اخذ وام دانشجویی برای فرزندان بازنشستگان


مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی گفت: بازنشستگان کشوری و فرزندانشان که در مقاطع ارشد و دکتری در حال تحصیل بوده، مشمول دریافت تسهیلات پایان نامه های دانشجویی می شوند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی گفت: بازنشستگان کشوری و فرزندانشان که در مقاطع ارشد و دکتری در حال تحصیل بوده، مشمول دریافت تسهیلات پایان نامه های دانشجویی می شوند.

محمد باقری نژاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص ارائه تسهیلات به بازنشستگان، اظهار کرد: اکنون 18 هزار و 746 نفر بازنشسته عضو این صندوق در استان هستند.

وی با بیان اینکه یکی از مزایای صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان این صندوق وام 30 میلیون تومانی با بهره 4 درصد است، افزود: ثبت نام این وام تا پایان سال برای بازنشستگان این صندوق بدون محدودیت زمانی فراهم شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی با اشاره به آمار دریافتی های مرحله اول ادامه داد: تاکنون این وام در مرحله نخست برای 441 نفر پرداخت شده و از طرفی سایت ثبت نامی دائما باز بوده و افراد می توانند مراجعه کنند.

باقری نژاد ادامه داد: با توجه به آغاز ثبت نام اینترنتی انتخاب بازنشستگان نمونه ملی و استانی در سال 1402، بازنشستگان متقاضی و علاقمند می توانند تا پایان خردادماه با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط اخذ وام دانشجویی برای فرزندان بازنشستگان

شرایط اخذ وام دانشجویی برای فرزندان بازنشستگان