مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-02سياسي

امام به اسلام و مسلمانان عزت بخشید


امام خمینی رحمت الله علیه از چهره های تاریخی جهان امروز است و به وسیله انقلاب نامش در تاریخ ماندگار شد و به اسلام و مسلمانان عزت بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از هرمز، حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز در خطبه های این هفته جزیره هرمز با اشاره به سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی رحمت الله علیه از چهره های تاریخی جهان امروز است و بوسیله انقلاب نامش در تاریخ ماندگار شد و به اسلام و مسلمانان عزت بخشید.

وی عنوان داشت: یکی از ویژگی های بارز امام خمینی رحمت الله علیه این بود که اهل خلوت، اهل عبادت، اهل گریه، اهل ارتباط با خدا بود و اخلاص در زندگی او موج می زد و شجاع بود اهل تعارف و تظاهر نبود و با تکیه بر خداوند متعال و توسل به اهل بیت علیهم السلام و این ویژگی ها توانست انقلاب را به پیروزی برساند.

حجت الاسلام رستا خیز با تسلیت قیام 15 خرداد بیان کرد: قیام روز 15 خرداد روز بزرگی در تاریخ ماست اولین پایه مقاومت مردمی ما در سطح وسیع خاطر عشق به امام بزرگوار گذاشته شد.

امام جمعه هرمز با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شواری اسلامی با مقام معظم هبری گفت: مجلس یازدهم به فرموده مقام معظم رهبری مجلسی انقلابی است مجلسی که از نیروهای انقلابی باسواد و پرکار و پر تحرک تشکیل شده است ساده زیست در میان مردم حضور دارند قوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام به اسلام و مسلمانان عزت بخشید

امام به اسلام و مسلمانان عزت بخشید