مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-08حوادث

اعضای سه خانواده گردشگر گمشده در دل کویر نمک بردسکن نجات یافتند


فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: اعضای سه خانواده گردشگر غیربومی که در دل کویر نمک شهرستان بردسکن گم شده بودند، با گشت زنی های گسترده مأموران انتظامی نجات یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمود مختاری اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی مبنی بر مفقودی سه خانواده گردشگر غیر بومی در کویر نمک این شهرستان به فوریت های پلیسی 110، دستورات ویژه با توجه به اهمیت موضوع صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن افزود: مأموران انتظامی با گشت زنی های گسترده در دل کویر نمک، سرانجام اعضای این سه خانواده را که با یک دستگاه پراید و یک دستگاه کامیونت برای گردشگری شبانه، به کویر نمک رفته و با گم شدن در مسیر، خودرو آن ها در گل فرو رفته و دچار ترس و وحشت شده بودند، در عمق 15 کیلومتری کویر یافتند.

وی خاطرنشان کرد: این گردشگران بدون راهنما و بدون اشرافیت، به کویر نمک رفته بودند و پس از گرفتار شدن در دل کویر، شب را در محل که پوشش آنتن دهی تلفن همراه ضعیفی دارد، مانده و تنها با ارسال یک پیامک، مفقودشدن خود را به یکی از بستگان اعلام کرده بودند که با گزارش این فرد، پلیس وارد عمل شده بود.

مختاری تصریح کرد: اعضای سه خانواده که چند کودک نیز همراهشان بود، پس از پذیرایی توسط مأموران انتظامی، با خودروهای پلیس به شهرستان بردسکن انتقال یافتند و خودروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای سه خانواده گردشگر گمشده در دل کویر نمک بردسکن نجات یافتند

اعضای سه خانواده گردشگر گمشده در دل کویر نمک بردسکن نجات یافتند