مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-20سياسي

مازندران از نظر زیرساخت های فرهنگی رتبه 16 را دارد


مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مازندران از نظر زیرساخت های فرهنگی در رتبه 16 کشور قرار دارد که زیبنده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رمضانی چابک ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اظهار اینکه مردمی سازی امور از جمله برنامه هایی دولت در همه زمینه ها از جمله حوزه فرهنگی است، اظهار داشت: در دولت کنونی بودجه های فرهنگی به نسبت گذشته چندین برابر شده است.

وی با بیان اینکه تلاش شده تا از ظرفیت های مردمی در حوزه فرهنگ و هنر بهره برداری شود، تصریح کرد: هم افزایی و همگرایی بین اصحاب فرهنگ و هنر و ایجاد ساختارهای لازم در این زمینه از جمله برنامه هاست.

وی با بیان اینکه برای تحقق مرجعیت در حوزه تخصصی فرهنگ و هنر ریل گذاری های خوبی صورت گرفته است، افزود: برای رفع دغدغه های معیشتی فعالان فرهنگ و هنر نیز توجه خاصی داریم.

مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به زیرساخت های فرهنگی هنری استان مازندران و رتبه این استان را در شانزدهم بیان کرد و گفت: این میزان در حد و اندازه استان مازندران نیست.

رمضانی بااشاره به فعال بودن صندوق اعتباری هنر اظهار داشت: امیدواریم با همکاری و هم افزایی بین مجموعه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق ها هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران از نظر زیرساخت های فرهنگی رتبه 16 را دارد

مازندران از نظر زیرساخت های فرهنگی رتبه 16 را دارد