مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 17:552023-06-13سياسي

دیدار مسئولان قضایی دادگستری استان تهران با 148 نفر از مراجعان


مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران با حضور در برنامه ملاقات مردمی با 148 نفر از مراجعان دیدار و به مسائل و مشکلات مطرح در پرونده های قضایی آن‎ها رسیدگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در راستای تأکیدات رییس قوه قضاییه برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم، 16 نفر از مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران در برنامه ملاقات مردمی دادگستری استان تهران حضور یافتند و به مدت 3 ساعت در سالن اجتماعات مجتمع قضایی حضرت امام خمینی (ره)، به مشکلات حقوقی و قضایی بیش از 148 نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

درخواست اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری، تخفیف در مجازات ها، تسریع در اجرای احکام صادره و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط و پابند الکترونیک برای زندانیان اهم درخواست های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با مسئولان قضایی دادگستری استان تهران بود.

در برنامه ملاقات مردمی این هفته دادگستری استان تهران این افراد در جریان ملاقات مردمی دادگستری تهران حضور داشتند و ضمن ملاقات با مراجعان دستورات لازم در چارچوب قوانین را صادر کردند.

از جمله حاجی رضا شاکرمی قائم مقام رییس کل دادگستری استان، مرتضی تورک معاون قضایی رییس کل و رییس حوزه ریاست، غلامحسین چمن سرا معاون قضایی رییس کل دادگستری و سرپرست دادگاه های تجدید نظر، رضا کمیلی مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مسئولان قضایی دادگستری استان تهران با 148 نفر از مراجعان

دیدار مسئولان قضایی دادگستری استان تهران با 148 نفر از مراجعان