مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 11:302023-05-31سياسي

مناظره های دانشجویی یادآور مناظره های سال های 63 و 64 است


رییس جهاد دانشگاهی در آیین اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران که در دانشگاه علم و فرهنگ درحال برگزاری است، تاکید کرد: - رییس جهاد دانشگاهی در آیین اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران که در دانشگاه علم و فرهنگ درحال برگزاری است، تاکید کرد: برگزاری مناظرات دانشجویی از اهمیت بالایی برخوردار است و این مسابقات، یادآور مناظره های سال های 1363 و 1364 بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در مرحله کشوری از روز دوشنبه 8 خردادماه به میزبانی دانشگاه علم و فرهنگ آغاز شده و امروز چهارشنبه 10 خردادماه با برگزاری مرحله نهایی و معرفی تیم برگزیده به کار خود پایان می دهد.

دکتر حسن مسلمی نایینی، رییس جهاد دانشگاهی در آیین اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، پس از قرائت پیام رییس جمهوری، ضمن تبریک ایام دهه کرامت گفت: از تمام افرادی که در برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران ما را یاری کردند، تشکر می کنم.

وی درباره تاریخچه مناظره اظهار کرد: مناظره از صدر اسلام وجود داشته است، اما برگزاری جلسه های مناظره از قرن سوم هجری آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره های دانشجویی یادآور مناظره های سال های 63 و 64 است

مناظره های دانشجویی یادآور مناظره های سال های 63 و 64 است