مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-02سياسي

خواسته امروز امام راحل از ملت تبعیت عملی از ولی فقیهی است که در دنیا مانندی ندارد


تقاضای امام امروز از امت این است که، پشتیبان ولی فقیه باشید رهبری که در دنیا مثال ندارد تا به مملکت شما آسیبی نرسد و وحدت کلمه خود را حفظ کنید تا دشمنان در صفوف شماره رخنه نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه در خطبه های این هفته نماز جمعه با تفسیر آیه 72 سوره توبه، اظهار داشت: مقام رضا یکی از بالاترین مقامات مومنین است، رضا به معنای این است که انسان مومن در زندگی به آنچه خدا تقدیرش کرده است راضی باشد و هیچ گونه اعتراض قلبی زبانی و عملی نداشته باشد بزرگان اخلاق در 70 سال عمر خود یک بار هم نمی گفتند کاش فلان کار اتفاق نمی افتاد کاش فلان مسئله رخ می داد می گفتند ما تسلیم تقدیر الهی هستیم.

وی افزود: البته رضای مورد نظر اهل بیت رضای فرا برنده است نه رضای فرو برنده یعنی بعد از مجاهده ؛ تلاش و جدیت خستگی ناپذیر برای اصلاح وضع موجود و انجام وظیفه کار را به خدا واگذار میکنند و راضی به تقدیر الهی هستند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: امام هشتم علی بن موسی علیه السلام  ملقب به رضا هستند یعنی از تقدیر الهی کاملاً راضی بودند.

حجت الاسلام اسماعیل نیا گفت: امام خمینی رضوان الله علیه نیز تسلیم محض تقدیر پروردگار بود و همواره خود و دوستان و یارانش را به شناخت تکلیف و وظیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته امروز امام راحل از ملت تبعیت عملی از ولی فقیهی است که در دنیا مانندی ندارد

خواسته امروز امام راحل از ملت تبعیت عملی از ولی فقیهی است که در دنیا مانندی ندارد