مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-06بين الملل

سفیر عمان در مصر اعلام کرد: استقبال تهران برای از سرگیری روابط با قاهره


سفیر عمان در قاهره تاکید کرد که ایران بار دیگر آمادگی اش برای از سرگیری روابط با مصر را اعلام کرده است.

- سفیر عمان در مصر اعلام کرد: استقبال تهران برای از سرگیری روابط با قاهره سفیر عمان در قاهره تاکید کرد که ایران بار دیگر آمادگی اش برای از سرگیری روابط با مصر را اعلام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله بن ناصر الرحبی، سفیر عمان در مصر در گفت وگو با اسپوتنیک اعلام کرد که بعد از میانجیگری های مسقط، ایران بار دیگر آمادگی اش برای از سرگیری روابط با مصر را اعلام کرد.

وی گفت: طی سفر سلطان هیثم بن طارق، پادشاه عمان به تهران بعد از سفری که به قاهره انجام داده بود، ایران بار دیگر اعلام کرد که قصد دارد اختلافات را کنار بگذارد و روابطش با مصر را از سربگیرد و این امر در راستای منافع تمام منطقه خواهد بود.

سفیر عمان در قاهره با اشاره به اشتراکات سیاسی کشورش با مصر خاطرنشان کرد که در سفر سلطان هیثم بن طارق به مصر به موضوع از سرگیری روابط تهران و قاهره پرداخته شد.

برخی منابع مصری اخیرا در گفت وگو با الشرق الاوسط با اشاره به رغبت و تمایل ایران برای از سرگیری روابط با قاهره تاکید کردند که مصر از این مساله استقبال می کند.

این منابع آگاه اعلام کردند که قاهره امیدوار است روابط دوجانبه اش با تهران تقویت شود به گونه ای که این روابط هماهنگ با سیاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر عمان در مصر اعلام کرد: استقبال تهران برای از سرگیری روابط با قاهره

سفیر عمان در مصر اعلام کرد: استقبال تهران برای از سرگیری روابط با قاهره