مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 12:502023-06-04سياسي

مکتب و اندیشه امامین انقلاب نیاز ملت ایران برای پیشرفت است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مکتب و اندیشه امامین انقلاب نیاز همیشگی ملت ایران برای پیشرفت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در مرقد مطهر حضرت امام (ره) حضور یافتند و بار دیگر با آرمانهای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و جانشین برحقش تجدید بیعت کردند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: در کنار مراسم باشکوه سالگرد ارتحال در مرقد مطهر حضرت امام (ره) و سراسر ایران و کشورهای مختلف اسلامی و غیراسلامی مراسم باشکوهی نیز هرساله در بیت تاریخی امام خمینی (ره) در شهر هفت هزار شهید و استان مفاخر و تاریخ ساز برگزار می شود.

وی بیان کرد: حوادث دلخراش سال های قلدری رضاخان زمینه مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم و برداشتن گام های بزرگ را در امام راحل فراهم کرد، پس از آیت الله بروجردی با وجود اینکه مجلات بسیاری امام را برای مرجعیت معرفی کردند اما امام هرگز مدعی مرجعیت نبود، امام خمینی (ره) در ماجرای انجمن های ایالتی و ولایتی که به دنبال حذف قرآن، اسلام، ارزش های اسلامی، مجلس و قانون و قانونگذاری بود، وارد صحنه شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: امام خمینی (ره) متوجه شد پس از رحلت آیت الله بروجردی، رژیم طاغوت فرصت برای از بین بردن معیارهای دینی پیدا کرده است و سخنرانی های امام راحل رژیم را مجبور به عقب نشینی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب و اندیشه امامین انقلاب نیاز ملت ایران برای پیشرفت است

مکتب و اندیشه امامین انقلاب نیاز ملت ایران برای پیشرفت است