مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 18:052023-06-21حوادث

اولویت پلیس آگاهی کشف سریع جرایم و احقاق حقوق مال باختگان


رییس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه اولویت پلیس آگاهی کشف سریع جرایم و احقاق حقوق مال باختگان است، گفت: 12 هزار تماس مردم در حوزه پلیس آگاهی ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد قنبری، رییس پلیس آگاهی فراجا در مرکز نظارت همگانی 197 به همراه معاونین و رؤسای ادارات پلیس، با حضور در دفتر نظارت همگانی، از نزدیک مشکلات و مسائل مربوط به حوزه عملیاتی پلیس آگاهی را پیگیری کردند که وی در حاشیه این جلسه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از 12 هزار تماس از طریق سامانه 197 به این پلیس ارسال شده است، اظهار داشت: بیش از 50 درصد از این تماس ها مربوط به تقدیر و تشکر از عملکرد کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی بوده و حدود 2 درصد از آن مربوط به انتقادات بوده است.

رییس پلیس آگاهی فراجا توجه جدی به مطالبات مردمی در کشف جرایم و احقاق حقوق مال باختگان را مهمترین اولویت پلیس عنوان کرد و افزود: توجه پلیس به دغدغه جامعه در وقوع جرایم به خصوص جرم سرقت از جمله راهبردهای اساسی و عملیاتی است.

وی گفت: امید است با ارتقا توان عملیاتی و هوشیاری و آگاهی شهروندان در خودمراقبتی و ارتقا ایمنی فضای شهری و خانگی بتوانیم به دستاوردهای مطلوبی در کاهش وقوع جرایم دست یابیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت پلیس آگاهی کشف سریع جرایم و احقاق حقوق مال باختگان

اولویت پلیس آگاهی کشف سریع جرایم و احقاق حقوق مال باختگان