مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 16:322023-05-28حوادث

انتشار تصاویر کشف حجاب کار دست آرایشگاه زنانه دارد


فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در طرح نظارتی بر اماکن عمومی شهرستان یک واحد آرایشگاه زنانه که اقدام به تبلیغات نامتعارف کاری و اقدام به انتشار تصاویر کشف حجاب مشتریان می کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه با اشاره به اجرای طرح نظارت بر اماکن نظارتی اظهار کرد: در طرح نظارتی بر اماکن عمومی شهرستان یک واحد آرایشگاه زنانه که اقدام به تبلیغات نامتعارف کاری واقدام به انتشار تصاویر کشف حجاب مشتریان می کرد، شناسایی و پلمب شد.

وی گفت: در تداوم طرح های نظارت بر واحدهای صنفی، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان از تبلیغات و انتشار تصاویر مشتریان یک واحد آرایشگاه زنانه در شبکه های اجتماعی مطلع شدند.

فرمانده انتظامی گلوگاه افزود: با شناسایی و بازدید از این واحد صنفی و با توجه به اسناد و مستندات به دست آمده از فعالیت های مغایر با مقررات صنفی، این آرایشگاه زنانه با دستور قضایی پلمب و متصدی مربوطه نیز برای برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کلوانی بیان کرد: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی در شهرستان محلات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان تعداد 7 واحد متخلف دیگر را پلمب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار تصاویر کشف حجاب کار دست آرایشگاه زنانه دارد

انتشار تصاویر کشف حجاب کار دست آرایشگاه زنانه دارد