مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-13دانش

وام های دانشجویان به زودی به حسابشان واریز می شود


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در بازدید از دانشگاه های منطقه 3 کشور گفت: وام های دانشجویان به زودی به حسابشان واریز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان در ادامه سفرهای استانی، از دانشگاه های ارومیه، صنعتی ارومیه و دانشکده فنی مهندسی خوی دانشگاه صنعتی ارومیه در منطقه 3 کشور بازدید کرد.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در ابتدای بازدید از دانشگاه ارومیه، نسبت به برگزیده شدن رییس دانشگاه ارومیه و کسب نشان ملی سرو در اجلاس رؤسای دانشگاه ها و همچنین قرار گرفتن این دانشگاه بین دانشگاه های پر استناد و برتر دنیا، ابراز خرسندی کرد و گفت: باعث افتخار و خوشحالی است که دانشگاه ارومیه دارای دستاوردهای بسیار خوبی بوده و مؤلفه های تأثیرگذاری در شاخص های آموزشی و جذب دانشجویان بین الملل و فعال شدن نهادهای فرهنگی داشته است و رویکرد تحول آفرین این دانشگاه که باعث ارتقای سرمایه های اجتماعی در مدیریت منابع و سلامت اداری بوده باعث نزدیک شدن این دانشگاه به جایگاه اصلی اش در کشور شده است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان از مراکز خدمات رفاهی دانشگاه ارومیه بازدید و تأکید کرد: بازدیدهای میدانی مستمر از دانشگاه ها به منظور بررسی دقیق تر میزان پیشرفت خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام های دانشجویان به زودی به حسابشان واریز می شود

وام های دانشجویان به زودی به حسابشان واریز می شود