مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 23:502023-06-04بين الملل

جزییاتی از حملات توپخانه ای و موشکی سنگین دیشب روسیه به اوکراین


وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در حمله موشکی شب گذشته ارتش، بانک اهدافی از پایگاه های نظامی اوکراین را هدف قرار داده و مراکز فرماندهی، سکوهای موشکی و انبارهای تسلیحات غربی را منهدم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وزرات دفاع روسیه با انتشار بیانیه ای از حملات هوایی دیشب موفق نیروی هوایی ارتش روسیه به فرودگاه های نظامی اوکراین خبر داد.

وبگاه آرتی روسیه شامگاه یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که در جریان حملات موشکی نقطه زن شب گذشته که به طور گسترده و همزمان صد فرودگاه های نظامی کی یف صورت گرفت، مراکز فرماندهی، سامانه های راداری، تجهیزات هواپیمایی و انبار مهمات منهدم شدند.

وزارت دفاع با انتشار بیانیه ای جزییاتی از حمله موفق هوایی شب گذشته را تشریح کرد.

در این بیانیه آمده است که موشک های نقطه زن روسیه آشیانه هواپیماهای بدون سرنشین ارتش اوکراین را در حومه شهر دنیبروبیتروفسک اوکراین مورد اصابت دقیق موشک های با برد بلند قرار داد.

فهرستی از بانک اهدافی که طی شبانه روز گذشته ارتش روسیه مورد هدف موشک های دوربرد خود قرار داد بدین شرح است: هلاکت 600 مزدور نظامی ارتش اوکراین طی یک روز؛ از جمله، کشته شدن 60 نظامی در محور عملیاتی منطقه کوبیانسک ، 65 کشته در منطقه کراسنی لیمان ، هلاکت 200 نیروی نظامی در محور دونتسک و زابورجیه ، و 20 نظامی در منطقه عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از حملات توپخانه ای و موشکی سنگین دیشب روسیه به اوکراین

جزییاتی از حملات توپخانه ای و موشکی سنگین دیشب روسیه به اوکراین