مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-21سياسي

کشف گونه جدیدی از عروس دریایی+ فیلم


دانشمندان گونه جدیدی از عروس دریایی را در عمق 1417 متری اقیانوس کشف کرده اند که بر خلاف دیگر انواع دیگر عروس دریایی، همنوع خوار است.

-                                                                                                                           عروس دریایی همنوع خوار به گفته محققان این نوع از عروس دریایی با سه شاخک بسیار نادر است.

این موجود سه کیسه شکمی دارد.

در واقع این عروس دریایی به قدری کمیاب است که محققان می گویند نزدیک ترین موجود شبیه به آن تنها یک بار یک دهه پیش توسط یکی از کشتی های اکتشاف اقیانوس NOAA در همین منطقه مشاهده می شود.

علت مهم بودن این کشف این است که میتواند داده های موجود درباره عروس دریایی را به طور کامل تغییر دهد زیرا تاکنون تصور می شد که هیچ موجود زنده دیگری نمی تواند آنها را بخورد.

دانشمندان دلیل خورده نشدن آن ها را این موضوع می دانستند که چون آن ها از آب تشکیل شده اند و هر زمان که توسط موجود دیگری خورده شوند لب های آنها را نیش زده می شود، با این حال این عروس دریایی همنوع خوار نشان می دهد که موجود دیگری در تلاش است تا آن ها را بخورد.

با در نظر گرفتن عمق بسیار زیاد اقیانوس، موجودات بسیار زیادی در آن منطقه زندگی می کنند، درباره این موجودات اطلاعات بسیار کمی وجود دارد و هنوز همه موجودا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف گونه جدیدی از عروس دریایی+ فیلم

کشف گونه جدیدی از عروس دریایی+ فیلم