مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 22:252023-06-21سياسي

اقتدار منطقه ای از دستاوردهای نظام است


رییس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا گفت: اقتدار منطقه ای از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در زمان حاضر است که پایه گذاری آن به دست چمران با حضور او در کشورهای مختلف برای مقابله با استکبار صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه , حجت الاسلام علی سعیدی شامگاه در نشست تخصصی بررسی ابعاد شخصیتی شهید چمران و نقش مقاومت در تحولات منطقه که در سالن سلمان ساوجی ساوه برگزار شدگفت : حضور نیروهای مقاومت در منطقه خصوصا در کشورهایی چون لبنان و فلسطین علیه رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی نتیجه اندیشه و تفکر شهید چمران است.

وی  با بیان اینکه شهید چمران پایه گذار جبهه مقاومت در منطقه بود افزود : هر انقلابی برای پایداری باید پنج مرحله شامل بستری سازی، پیروزی ، استقرار، استکمال و استمرار را سپری کند و رسیدن به  این مراحل نیازمند حضور فعال نیروهای انقلابی و مقاومت به عنوان پشتوانه است.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به اینکه معرفی و ترویج سیره شهید چمران به عنوان یک چهره کمتر شناخته شده  باید در دستور کار قرار بگیرد افزود : این شهیدوالامقام در دوران قبل از انقلاب نقش بسزایی در بستر سازی انقلاب در داخل کشور ایفا کرد با حضور در مصر و لبنان توانست این نهضت را به نقاط مختلف دنیا معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار منطقه ای از دستاوردهای نظام است

اقتدار منطقه ای از دستاوردهای نظام است