مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 12:402023-06-10اجتماعي

آخرین باران بهاری کرمانشاه را در برمی گیرد


به گفته رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه، موج ناپایداری امروز و فردا (20 و 21 خرداد) جو استان را تحت تاثیر قرار می دهد.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه، موج ناپایداری امروز و فردا (20 و 21 خرداد) جو استان را تحت تاثیر قرار می دهد.

سعید قاسمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه این موج بارشی کم رطوبت بوده و بارش آن چندان چشمگیر نیست، گفت: ناپایداری از امروز جو کرمانشاه را تحت تاثیر قرار می دهد، اما احتمال بارش در روز یکشنبه و در نواحی کوهستانی بیشتر است.

وی ادامه داد: با توجه به ویژگی بارش های بهاری، احتمال اینکه به صورت نقطه ای و محدود در برخی مناطق استان بارش شدید و یا تگرگ داشته باشیم، وجود دارد.

رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه درباره احتمال وقوع صاعقه در برخی نقاط استان و خصوصا مناطق کوهستانی نیز هشدار داد و عنوان کرد: به جهت وزش بادی که این موج ناپایدار دارد، احتمال غبارآلود شدن هوا در برخی نقاط استان خصوصا در نواحی مرزی وجود دارد.

قاسمی از صدور هشدار زرد هواشناسی برای این سامانه نیز یاد کرد که بیشتر به جهت احتمال وقوع صاعقه و همچنین بارش شدید نقطه ای است و نه میزان بارشی که این موج به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین باران بهاری کرمانشاه را در برمی گیرد

آخرین باران بهاری کرمانشاه را در برمی گیرد