مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-10اقتصادي

چرا قیمت خرید پیله های ابریشم نسبت به سال گذشته کاهش یافته است؟


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: قیمت خرید پیله های ابریشم در سال جاری نسبت به سال گذشته پایین است و این امر موجب گلایه و نارضایتی نوغانداران در این استان شده است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: قیمت خرید پیله های ابریشم در سال جاری نسبت به سال گذشته پایین است و این امر موجب گلایه و نارضایتی نوغانداران در این استان شده است.

رضا شکاری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه نرخ خرید تضمینی پیله های تر ابریشم در سال گذشته 97 هزار تومان بوده است، اظهار کرد: اما با ورود کمیته امداد برای خرید، قیمت این محصول در سال گذشته به 258 هزار تومان رسید.

وی نرخ خرید تضمینی امسال را 156 هزار تومان اعلام کرد و افزود: در حال حاضر این محصول با قیمت 220 تا 250 هزار تومان توسط کمیته امداد و همچنین دلال ها خریداری می شود.

شکاری ادامه داد: از آنجاییکه قیمت خرید پیله های تر ابریشم در سال گذشته نسبت به امسال بیشتر بوده موجب نارضایتی نوغانداران شده است.

وی با بیان اینکه قیمت جهانی پیله ابریشم نیز کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: شنیده شده یکی از علل کاهش قیمت پیله ابریشم ورود نخ ابریشم به کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا قیمت خرید پیله های ابریشم نسبت به سال گذشته کاهش یافته است؟

چرا قیمت خرید پیله های ابریشم نسبت به سال گذشته کاهش یافته است؟