مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-02سياسي

باید شخصیت امام را با دقت به همگان نشان دهیم


باید شخصیت امام را با دقت به همگان نشان دهیم تا از تحریف دشمنان در امان بماند دشمن درصدد است تا با فتنه انگیزی  بین مردم و نظام فاصله بیندازد.

- تکرار ویژگی های شخصیت امام موجب خواهد شد تا مجال تحریف از دشمنان گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه 12 خرداد کرج با بیان اینکه باید در شناساندن شخصیت واقعی امام (ره) به همگان گسترده تر و اثرگذار تر عمل کنیم گفت: رهبر معظم انقلاب همان سبک و روش امام (ره) را در امور مدیریتی کشور ملاک عمل قرار داده است که همین موضوع موجب شده تا در شرایط مختلف بتوانیم کشور را به نحو مطلوب اداره کنیم.

وی افزود: مواضع امام در موضوعات مختلف صریح و روشن بود و به فرموده رهبری باید با وضوح و روشن شخصیت امام را به همگان نشان داد.

وی با بیان اینکه امام وعده خدا را صادق می دانست به همین خاطر در عین حال که عارف بود، سیاستمدار هم بود؛ تصریح کرد: مدیر و مدبر حامی محرومان و مستضعفان و همچنین مخالف استعمار و استکبار بود.

امام مردم را باور داشت و منادی توحید و اسلام ناب بود و با توان مدیریتی خود گره از مسائل سیاسی و اجتماعی و اقتصادی کشور باز می کرد.

حسینی همدانی خاطرنشان کرد: باید شخصیت امام را با دقت به همگان نشان دهیم تا از تحریف دشمنان در امان بماند دشمن درصدد است تا با فت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید شخصیت امام را با دقت به همگان نشان دهیم

باید شخصیت امام را با دقت به همگان نشان دهیم