مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 19:102023-05-30اقتصادي

استان ها مناطق پایلوت طرح یکپارچه سازی اراضی کشاورزی رامعرفی کنند


به استان ها ابلاغ شدتا یک منطقه را درهر شهرستان به عنوان پایلوت برای اجرای طرح یکپارچه سازی اراضی کشاورزی معرفی کنندکه تاکنون فقط 7 استان این کار را انجام داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از سازمان امور اراضی کشور، رضا افلاطونی در بیست و ششمین نشست قرارگاه صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی اظهار کرد: هدف سازمان امور اراضی و مجموعه حاکمیتی کشور از اجرای طرح یکپارچه سازی اراضی کشاورزی این است که قطعات اراضی کشاورزی به حدنصاب فنی و اقتصادی در اراضی کشاورزی برسد و مشمول قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی بشود.

وی افزود: به استان ها ابلاغ شده است که برای رفع تداخلات از شرکت های مشاور و بخش خصوصی استفاده کنند تا با این کار موضوع کمبود نیرو در سازمان های جهاد کشاورزی استان جبران شود و همکاران استانی باید بر کار آنان نظارت کنند، حتی برای برخی از استان ها مجوز استفاده از بخش خصوصی برای تأمین نیروهای ناظر صادر شده است.

افلاطونی با بیان این که 43 درصد از اراضی کشور رفع تداخل شده است، گفت: موضوع رفع تداخلات، صدور اسناد و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی موضوع اولویت دار کشور و از جمله مواردی است که مورد تأکید وزیر جهاد کشاورزی است و گزارش هفتگی آن برای ایشان ارسال می شود؛ بنابراین لازم است رؤسای جهاد کشاورزی استان ها با جدیت و تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان ها مناطق پایلوت طرح یکپارچه سازی اراضی کشاورزی رامعرفی کنند

استان ها مناطق پایلوت طرح یکپارچه سازی اراضی کشاورزی رامعرفی کنند