مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 08:402023-06-09سياسي

شهرصدرا 400 هزار نفری می شود/لزوم ارتقاء زیرساخت ها


مدیرعامل شرکت عمران صدرا با بیان اینکه طی 2 سال آینده جمعیت این شهر جدید می تواند از 400 هزار نفر عبور کند، لزوم تقویت و گسترش امکانات موجود و ایجاد و توسعه زیرساخت های عمرانی و خدماتی را متذکر شد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت عمران صدرا با بیان اینکه طی 2 سال آینده جمعیت این شهر جدید می تواند از 400 هزار نفر عبور کند، لزوم تقویت و گسترش امکانات موجود و ایجاد و توسعه زیرساخت های عمرانی و خدماتی را متذکر شد.

مهدی پوربهی در جلسه هم اندیشی با نمایندگان شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شرکت رسالت احداث 22 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن را برعهده دارد، گفت: در افق 1404 با احتساب استقرار این 22 هزار خانوار جمعیت صدرا به بیش از 400 هزار نفر خواهد رسید که باید از اکنون همزمان با ساخت واحدهای مسکونی، پروژه های زیرساختی را نیز احداث کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از عمران شهرجدید صدرا، پوربهی همچنین به عقب ماندگی های بسیار در حوزه زیرساخت های خدماتی شهر صدرا اشاره و اظهار کرد: شهر صدرا علیرغم تمام تلاش های انجام شده به لحاظ برخی امکانات زیرساختی و در حوزه اعتبارات از محروم ترین نقاط دوردست کشور نیز محروم تر است؛ وضعیت فاضلاب فاز دو شهر صدرا زیبنده این شهر نیست و این مشکلات برای نسل نوین شهرهای جدید کشور قابل تامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرصدرا 400 هزار نفری می شود/لزوم ارتقاء زیرساخت ها

شهرصدرا 400 هزار نفری می شود/لزوم ارتقاء زیرساخت ها