مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 16:102023-06-07سياسي

جهاد محرومیت زدایی در استان سمنان آغاز شد


مدیر فنی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از آغاز واگذاری پروژه محرومیت زدایی به گروه های جهادی فعال و تخصصی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حسین شرفیه، مدیر فنی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان بعدازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه های بسیج سازندگی ازجمله مسکن معسرین، کمیته امداد، بهزیستی و آب رسانی با محوریت محرومیت زدایی در استان سمنان آغاز شد.

وی تصریح کرد: انقلاب عمرانی و جهاد محرومیت زدایی در پهنه استان سمنان آغاز شده و با یاری دستگاه های مختلف نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ادارات از پروژه های ارزنده ای برخوردار است.

مدیر فنی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان بیان کرد: پروژه هایی که بسیج سازندگی اهتمام ویژه ای به آن داشته عملیات آب رسانی به 230 روستا، مرمت 42 واحد مسکن معسرین، ساخت 40 واحد کمیته امداد، ساخت 22 واحد بهزیستی، اجرای بیش از  100 پروژه محرومیت زدایی و اجرای بیش از 30 پروژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی است که گروه های جهادی فعال و تخصصی می توانند با توجه به شرایط موجود نسبت به تحویل گیری پروژه ها اقدام کنند.

شرفیه تصریح کرد: بسیج سازندگی در سال 1402 اهتمام ویژه ای به محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار داشته است و در پرتو آن مناطق مختلف سمنان از پروژه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد محرومیت زدایی در استان سمنان آغاز شد

جهاد محرومیت زدایی در استان سمنان آغاز شد