مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-08اقتصادي

افزایش اجاره بهای بیش از 20 درصد، تخلف است


افزایش اجاره بهای خانه ها تا 20 درصد قانونی است و فرمانداران، اداره صمت و اتحادیه املاک باید با هر گونه تخلف برخورد کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، صبح امروز 18 خرداد ماه در چهلمین جلسه قرارگاه اجتماعی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تقدیر از مدیران خانه محله های 66 گانه استان برای احصا مشکلات و پیگیری در جهت حل آنها، گفت: اهتمام ویژه ای نیز از سوی مدیران شکل گرفته و تحولات محسوسی در محله های محروم استان رقم خورده است.

وی ادامه داد: امید است که همچنان در مسیر امیدافزایی، اعتماد آفرینی و کسب رضایتمندی مردم بویژه در محله های محروم، توفیق یابیم.

عبداللهی گفت: ️اکنون با جدیت برای ارتقا و توانمند سازی 66 محله محروم استان متمرکز شده ایم و البته موظف و مکلف هستیم که برای تقویت سرانه ها و زیرساخت های استان تلاش کنیم و برای این منظور ریل گذاری صحیحی صورت گرفته است.

  وی افزود: شهرداری ها باید به شکل خاص چند اقدام مهم، ویژه و موثر در محله های کمتربرخوردار استان در دستور کار قرار دهند.

استاندار البرز گفت: در دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی در خصوص محله های محروم صورت گرفته و برای نیل به نتیجه نهایی و کسب رضایتمندی مردم، راه و مسؤولیت سنگینی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اجاره بهای بیش از 20 درصد، تخلف است

افزایش اجاره بهای بیش از 20 درصد، تخلف است