مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 08:252023-06-13سياسي

جلد دوم «عنایات امام رضا(ع) به روایت عالمان» منتشر شد


جلد دوم کتاب «عنایات امام رضا (ع) به روایت عالمان» نوشته فتح الله درخشان با تحقیق و پژوهش غلامحسین حیدری توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

- جلد دوم کتاب عنایات امام رضا (ع) به روایت عالمان نوشته فتح الله درخشان با تحقیق و پژوهش غلامحسین حیدری توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، مرحوم آیت الله قاضی طباطبایی، آیت الله بهاءالدینی، آیت الله بهجت، آیت الله سید شهاب الدین مرعشی نجفی وغیره است.

عنایات ائمه معصومین (ع) برای همگان ملموس و قابل فهم می باشد به همین جهت همه عالمان و اندیشمندان مورد مصاحبه موافق انتشار اثر بودند، عنایاتی که در این اثر بیان شده از زبان افراد شناخته شده و مورد اعتماد جامعه تبیین شده تا در درستی آن ها هیچ گونه شک و تردیدی وجود نداشته باشد.

در گزینش عنایات سعی شده تنوع رعایت شود و مباحث مربوط به شفا به حداقل برسد.

نویسنده در بازنویسی عنایات به گونه ای عمل کرده است که جریان اصلی و شاکله عنایت، هیچ تغییری نکند، امّا برداشت هایی که ذیل هر عنایت آمده است، حاصل همفکری گروه علمی، شامل افرادی است که در نشست های بسیار، در حرم مطهر امام رضا (ع) با یکدیگر همکاری و همراهی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلد دوم «عنایات امام رضا(ع) به روایت عالمان» منتشر شد

جلد دوم «عنایات امام رضا(ع) به روایت عالمان» منتشر شد