مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 17:252023-06-09اجتماعي

هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد


اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره تداوم ناپایداری های همرفتی و بارش های رگباری بویژه در مناطق کوهستانی شمال و شرق استان تا یکشنبه 21 خرداد هشدار سطح زرد صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هشدار سطح زرد رنگ زمانی صادر می شود که رخداد پدیده ای جوی ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی ایجاد کند.

هشدار زرد رنگ برای آگاهی مردم صادر می شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده ای جوی که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد، داشته باشند؛ همچنین از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی بیندیشند.

برهمین اساس اداره کل هواشناسی استان اصفهان در اطلاعیه ای که امروز جمعه 19 خرداد منتشر کرده نسبت به تداوم ناپایداری های همرفتی از امروز تا یکشنبه 21 خرداد هشدار داده است.

در این اطلاعیه آمده است که رگبار باران بهاری گاهی همراه با رعد و برق، بارش تگرگ، وقوع صاعقه و تندباد لحظه ای و خیزش گردوخاک در این مدت بویژه مناطق مرتفع و کوهستانی نواحی شمال و شرق استان از جمله کاشان، آران و بیدگل، نطنز، بادرود، میمه، اردستان، خور و بیابانک، نایین، انارک، چوپانان، مهاباد و خوانسار را در بر می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد

هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد