مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-12اجتماعي

مردم گلستان آماده تحمل گرمای بیش از 40 درجه باشند


کارشناس هواشناسی گلستان با اشاره به اینکه روزهای سه شنبه و چهارشنبه گرمترین روزهای این هفته است، گفت: دمای هوا در این دو روز به بالای 40 درجه خواهد رسید.

- ایسنا/گلستان کارشناس هواشناسی گلستان با اشاره به اینکه روزهای سه شنبه و چهارشنبه گرمترین روزهای این هفته است، گفت: دمای هوا در این دو روز به بالای 40 درجه خواهد رسید.

سمیه ملاحی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از امروز دوشنبه 22 خرداد تا روز چهارشنبه به واسطه حاکمیت سامانه کم فشار غالبا جوی آرامی را در استان همراه با روند افزایشی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه انتظار می رود روز سه شنبه و چهارشنبه گرمترین روزهای هفته را سپری کنیم، ادامه داد: دمای هوا در روز سه شنبه در بیشتر مناطق استان به 40 درجه سانتی گراد و بالاتر خواهد رسید و روز چهارشنبه در نقاط غربی استان کاهش دمای سه تا پنج درجه ای را خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی گلستان با اشاره به اینکه در روز چهارشنبه در نیمه شرقی استان روند افزایشی دما مورد انتظار است، گفت: امروز با توجه به عبور امواج ناپایدار سطوح میانی جو، افزایش ابر و باران های پراکنده را در سطح استان انتظار داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،156 ایستگاه و سامانه هواشناسی از انواع مختلف شامل سینوپتیک، اقلیم شناسی، باران سنجی، جاده ای، جو بالا، باران سنجی خودکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم گلستان آماده تحمل گرمای بیش از 40 درجه باشند

مردم گلستان آماده تحمل گرمای بیش از 40 درجه باشند