مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-09اجتماعي

هوای آذربایجان غربی بارانی می شود/وزش تندباد در راه است


رییس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: طبق الگوهای پیش یابی بارش رگبار باران و وزش باد شدید موقتی برای استان از بعدازظهر روز جمعه تا اواسط هفته بعد پیش بینی شده است.

- مهدی صابری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بر اساس الگوهای پیش بینی و آغاز رگبار باران از امروز جمعه احتمال جاری شدن سیل در شمال و مرکز استان و طغیان رودخانه ها وجود دارد، افزود: خودداری از تردد در کوهپایه ها و اتراق در حواشی رودخانه ها و فعالیت های کوهنوردی در مدت زمان فعالیت این سامانه ضروری است.

وی با بیان اینکه احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها و خسارت به سازه های سبک در اثر تند باد وجود دارد اظهار کرد: آمادگی دستگاه های اجرایی برای آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها لازم است.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته مناطق تخت سلیمان، تکاب، اشنویه و پیرانشهر به ترتیب با هفت، سه، 4.

3 و یک میلیمتر بارندگی شهرهای پر بارش استان بودند و در برخی نقاط جنوبی هم بارش هایی کمتر از یک میلیمتر گزارش شده است.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته شهرستان تکاب با مثبت هفت و شهرستان پلدشت با مثبت 32 درجه سانتی گراد به ترتیب خنک ترین و گرم ترین شهرهای استان ثبت شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای آذربایجان غربی بارانی می شود/وزش تندباد در راه است

هوای آذربایجان غربی بارانی می شود/وزش تندباد در راه است