مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 17:552023-06-01سياسي

نماینده ولی فقیه در سپاه: هنر انقلاب تربیت امثال حاج قاسم ها و حججی ها است


نماینده ولی فقیه در سپاه در حکمی حجت الاسلام والمسلمین فکوری زاد را به سمت مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون سپاه منصوب کرد.

- نماینده ولی فقیه در سپاه در حکمی حجت الاسلام والمسلمین فکوری زاد را به سمت مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون سپاه منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون سپاه با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار سید امین الله امامی مدیر عامل بنیاد تعاون سپاه و جمعی از مدیران و کارکنان آن مجموعه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در این مراسم با تبریک ایام دهه کرامت، از امام رضا (ع) به عنوان ولی نعمت و صاحب این کشور یاد کرد و تشریح کرد: امیدوارم خدا هر روز و هر ساعت معرفت ما را نسبت به اهل بیت (ع) و تمسک ما را بیشتر کند که تنها سرمایه ما همین است.

نماینده ولی فقیه در سپاه مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی که تولد جدید اسلام ناب بود را ایجاد تحول در انسان ها عنوان و تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک نوجوان روستایی در کرمان را به حاج قاسم تبدیل کرد و هنر انقلاب تربیت امثال حاج قاسم ها، حججی ها و شهدا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در سپاه: هنر انقلاب تربیت امثال حاج قاسم ها و حججی ها است

نماینده ولی فقیه در سپاه: هنر انقلاب تربیت امثال حاج قاسم ها و حججی ها است