مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:302023-05-31اقتصادي

توسعه بازار کسب وکار و زیرساخت های تخصصی علوم شناختی


معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از افزایش تعامل و همکاری با مراکز علمی، تخصصی و دانشگاهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، امسال ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری؛ تعامل و همکاری با مراکز علمی، تخصصی و دانشگاهی را افزایش می دهد.

تحقق مأموریت های این ستاد بر اساس هدف گذاری در قالب نقشه راه پیگیری می شود و در گام جدید تلاش می شود با ابزارهایی که در توسعه و گسترش این دانش حاصل شده است، بازار کسب و کار برای ارائه خدمات به جامعه و تولید محصولات شناختی توسعه و گسترش یابد.

این ستاد در حوزه تربیت و تأمین نیروی انسانی متخصص نیز آمادگی دارد تا از ورود دانشجویان و اساتید سایر رشته ها به حوزه علوم و فناوری های شناختی استقبال کرده و آموزش های تخصصی را به آنها ارائه کند.

گفتنی است، در این راستا بازدیدهای دوره ای دبیر و معاونین ستاد از فعالیت های حوزه های شناختی در مراکز علمی و دانشگاهی در سطح کشور را در دستور کار قرار داده است.

در برنامه جدید ستاد توسعه علوم شناختی و فناوری های شناختی معاونت علمی؛ توانمندسازی بازار کسب و کار در حوزه علوم شناختی و حمایت های مالی و سرمایه گذاری در بخش اکوسیستم شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بازار کسب وکار و زیرساخت های تخصصی علوم شناختی

توسعه بازار کسب وکار و زیرساخت های تخصصی علوم شناختی