مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 16:022023-06-17سياسي

مخبر: فعال کردن اقتصاد روستا می تواند وضعیت کشور را بهبود ببخشد


آنچه می تواند وضعیت کشور را بهبود ببخشد اقتصاد روستا است چراکه به سرمایه کمی نیاز دارد، زودبازده و در راستای بی نیازی از واردات است و حجم اشتغال بسیار بالایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، همزمان با سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در 27 خرداد و روز جهاد سازندگی، معاون اول رییس جمهور در بازدید از رویداد نمایشگاهی جهاد پیشرفت، از بسته 12 هزار میلیارد تومانی مشارکت دولت با گروه های مردمی خبرداد.

محمد مخبر در این برنامه و در نشستی با اعضا شورای عالی جهاد سازندگی و برخی از فعالان مردمی، از گروه های جهادی بعنوان کانونی برای سپردن اقتصاد به دست مردم توصیف کرد و گفت: تحقق شعار سال و رشد تولید و مهار تورم جز از طریق مردمی کردن اقتصاد و سپردن کارها بدست مردم که از خلاقیت، مدیریت، منابع و تشخیص مسئله برخوردار هستند، میسر نخواهد شد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به بازدید امروز خود از طرح ها و پروژه های ملی در جهت توسعه کشور و به ویژه روستاها اظهار کرد: این نمایشگاه تبلور آرزوهایمان برای پیشرفت و توسعه بود و آنچه می تواند وضعیت کشور را بهبود ببخشد اقتصاد روستا است چراکه به سرمایه کمی نیاز دارد، زودبازده و در راستای بی نیازی از واردات است و حجم اشتغال بسیار بالایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: فعال کردن اقتصاد روستا می تواند وضعیت کشور را بهبود ببخشد

مخبر: فعال کردن اقتصاد روستا می تواند وضعیت کشور را بهبود ببخشد