مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-04سياسي

ضرورت حضور زنان در میادین مختلف از نظر امام خمینی(ره)


امام جمعه قهستان شهرستان مرزی درمیان گفت: از نظر معمار انقلاب اسلامی حضور زنان درصحنه های فرهنگی و اجتماعی که مناسب شؤون آنان است، امری ضروری است.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ به نقطه آغازین حضور زنان ایرانی به عرصه مبارزه با رژیم ستم شاهی به شروع مبارزات امام خمینی(ره) با این رژیم یعنی سال 1342 برمی گردد و این حضور و همراهی تا انقلاب اسلامی دوشادوش مردان این سرزمین ادامه یابد و بعد هم وارد عرصه پشتیبانی ها در جبهه های جنگ تحمیلی عراق علیه ایران می شود.

این ظهور و بروز زنان ایران اسلامی همچنان در عرصه های مختلف ادامه می یابدو ادامه دارد.

ابتدا باید به تاریخچه حضور زنان در عرصه ها و میادین مقابله با رژیم ستم شاهی و آغاز این مقابله از سال 1342 رفت و بعد پله پله این ظهور و بروز ها را بیان کرد.

برای دستیابی به این تاریخچه و بازخوانی نگاه امام خمینی(ره) به جایگاه زن با حجت الاسلام و المسلمین محمد راستگو، امام جمعه قهستان به گفت وگو نشستیم که در پی می آید.

وی در مورد تاریخچه حضور زنان در میدان مقابله و مبارزه با رژیم ستم شاهی این طور لب به سخن می گشاید که با شروع فرایند انقلاب اسلامی از سال 1342، زنان مسلمان ایرانی همراه با مردان، وارد عرصه مبارزه شدند و با اتکا بر مبانی اسلام ناب بر سیطره شیطانی انقلاب جنسی بر جهان غلبه کرد که نمود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حضور زنان در میادین مختلف از نظر امام خمینی(ره)

ضرورت حضور زنان در میادین مختلف از نظر امام خمینی(ره)