مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 19:552023-06-15سياسي

امیدآفرینی گروه های جهادی در مناطق محروم و دورافتاده کهگیلویه و بویراحمد


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اردوهای جهادی در مناطق روستایی و دور افتاده استان امید آفرین و اثر بخش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید جواد هاشمی مهر در نشست اردوهای جهادی، حضور دانشجویان در قالب اردوهای جهادی در مناطق محروم و دورافتاده استان را کاری ارزشمندی دانست و بر گسترش فعالیت گروه های جهادی در حوزه های علمی، فرهنگی، کشاورزی، خدمات رسانی، پزشکی و سایر حوزه ها در مناطق مختلف تاکید کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری افزود: امروزه جوانان در معرض انواع آسیب های اجتماعی قرار دارند و حضور آنها در قالب گروه های جهادی در مناطق مختلف استان می تواند تمرینی برای سبک زندگی جدید و دوری از این آسیب ها باشد.

وی با بیان اینکه دستگاه های دولتی گروه های جهادی را مورد حمایت قرار دهند، گفت: فراهم کردن امکانات و تجهیزات کار این گروه ها با دستگاه های دولتی است و بسیج دانشجویی نیروی انسانی فعال را برای خدمات دهی به مردم در اختیار قرار می دهد.

هاشمی مهر با بیان اینکه برگزاری اردوهای جهادی پیامد مهمی دارد و ایجاد امید در مناطق روستایی است، گفت: فضای مجازی روستاها را آسیب پذیرتر از شهرها کرده است که حضور گروه های جهادی و اجرای کارهای فرهنگی و عمرانی روستاها را تا حدودی از آسیبب دور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدآفرینی گروه های جهادی در مناطق محروم و دورافتاده کهگیلویه و بویراحمد

امیدآفرینی گروه های جهادی در مناطق محروم و دورافتاده کهگیلویه و بویراحمد