مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:452023-05-30حوادث

کلاهبرداری 50 میلیاردی لوازم خانگی در اینستاگرام


معاون فرهنگی و اجتماعی استان مازندران از شناسایی و دستگیری فردی که در صفحه اینستاگرامی در قالب لوازم خانگی، 50 میلیارد از شهروند گلوگایی کلاهبرداری کرده بود، - ایسنا/مازندران معاون فرهنگی و اجتماعی استان مازندران از شناسایی و دستگیری فردی که در صفحه اینستاگرامی در قالب لوازم خانگی، 50 میلیارد از شهروند گلوگایی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید جعفر ساداتی در تشریح این خبر اظهار کرد: شخصی به پلیس فتا شهرستان گلوگاه مراجعه و مدعی شد از طریق یک صفحه اینستاگرامی در پوشش فروش لوازم خانگی با عنوان کسب و کار مجازی با ترفند پرداخت بیعانه از وی کلاهبرداری شد.

وی ادامه داد: شاکی در ادامه اظهارات خود گفت، در فضای مجازی به دنبال خرید لوازم خانگی برای خود بودم که در یک صفحه اینستاگرامی تبلیغی با یک پیج کاری مشاهده و بدون بررسی هویت گردانندگان صفحه مذکور مبلغی جهت خرید برای آنها واریز کردم اما بلافاصله پس از واریز وجه، شماره ام را بلاک کرده و دیگر پاسخی دریافت نکردم وکالایی ارسال نشد.

سرهنگ ساداتی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از انجام اقدامات تخصصی عامل اصلی این صفحه اینستاگرامی را شناسایی و دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 50 میلیاردی لوازم خانگی در اینستاگرام

کلاهبرداری 50 میلیاردی لوازم خانگی در اینستاگرام