مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-10سياسي

استفاده صنایع خوزستان از آب خلیج فارس و پساب ها


سازمان محیط زیست و آبفای استان در بحث تصفیه خانه های فاضلاب و استفاده از پکیج ها برای مسیرهای ورود فاضلاب در بخش های مختلف به رودخانه کارون با استفاده از توان شرکت های دانش بنیان و تجربیاتی که در دنیا و کشور وجود دارد با یکدیگر همکاری داشته باشند.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان بر همکاری سازمان محیط زیست و آبفای استان در بحث تصفیه خانه های فاضلاب و استفاده از پکیج ها برای مسیرهای ورود فاضلاب در بخش های مختلف به رودخانه کارون، تاکید کرد.

علی اکبر حسینی محراب در نشست شورای حفاظت کیفی رودخانه کارون که امروز، 20 خردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سازمان محیط زیست و آبفای استان در بحث تصفیه خانه های فاضلاب و استفاده از پکیج ها برای مسیرهای ورود فاضلاب در بخش های مختلف به رودخانه کارون با استفاده از توان شرکت های دانش بنیان و تجربیاتی که در دنیا و کشور وجود دارد با یکدیگر همکاری داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این کار با مسئولیت معاونت عمرانی استانداری و به عنوان یک کار مشترک از سوی آبفای استان و سازمان محیط زیست دنبال شود تا در ادامه بتوانیم در این خصوص تصمیم گیری کنیم.

استاندار خوزستان با تاکید بر استفاده صنایع استان از آب خلیج فارس و شیرین سازی آب گفت: آب خلیج فارس تا استان های مرکزی کشور و کویر منتقل شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده صنایع خوزستان از آب خلیج فارس و پساب ها

استفاده صنایع خوزستان از آب خلیج فارس و پساب ها