مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 20:202023-05-31سياسي

اطلس شعب اخذ رأی در استان سمنان تدوین می شود


رییس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه تهیه و تدوین اطلس شعب اخذ رأی یکی از ضروریات است، گفت: راه اندازی هیئأت اندیشه ورز سیاسی در استان دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ریواده عصر چهارشنبه در حاشیه نشست ستاد انتخابات استان سمنان به میزبانی استانداری در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفند سال جاری، از 25 فرآیند برگزاری انتخابات، 21 فرآیند به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه حفاظت و حراست از انتخابات و صندوق های رأی و امانت مردم به عنوان حق الناس، وظیفه اصلی ما در ستاد انتخابات استان است، افزود: دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در 11 اسفند سال 1402 برگزارمی شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه عملیاتی کردن راهبردهای چهار گانه مورد تاکید مقام معظم رهبری ، از وظایف ما در ستاد است، تاکید کرد: ما به عنوان اعضای ستاد انتخابات، باید مهارت اجرای قانون را در حوزه انتخابات داشته باشیم و قانون انتخابات باید دقیقاً اجرایی شود.

ریواده با اشاره به اینکه راه اندازی هیئات اندیشه ورز سیاسی برای عملیاتی کردن راهبرد افزایش مشارکت سیاسی در استان، اقدامی مبتکرانه و ابداعی ارزشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلس شعب اخذ رأی در استان سمنان تدوین می شود

اطلس شعب اخذ رأی در استان سمنان تدوین می شود