مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:102023-05-30سياسي

خلاء سیاستی در زمینه حکمرانی زنان


رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در زمینه حکمرانی زنان با خلاء سیاستی مواجه ایم، گفت: زن انقلاب اسلامی متمایز از این است که فرا جنسیتی به او نگاه کنیم و مساله جنسیت را از عرصه اجتماعی خالی کنیم چراکه حتما زنی که وارد عرصه اجتماعی می .

- رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در زمینه حکمرانی زنان با خلاء سیاستی مواجه ایم، گفت: زن انقلاب اسلامی متمایز از این است که فرا جنسیتی به او نگاه کنیم و مساله جنسیت را از عرصه اجتماعی خالی کنیم چراکه حتما زنی که وارد عرصه اجتماعی می شود ساحت خانواده برایش مهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه قاسم پور در مراسم افتتاحیه نخستین دوره آموزشی زنان و حکمرانی که از سوی کمیسیون ملی یونسکو ایران و با همکاری چند ارگان و نهاد دیگر از جمله معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد، اظهارکرد: ایده زن دو ساحتی انقلاب اسلامی، هنوز تبدیل به یک ایده سیاستی جدی نشده است و ما در ایده سیاستی با خلاء مواجه ایم.

وی با بیان اینکه آنچه در جمهوری اسلامی و از ابتدای انقلاب در حوزه زنان و خانواده دنبال شده، توجه ویژه را به مساله زنان نشان می دهد، توضیح داد: راهبری این موضوع در بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب قابل ردیابی است که این فرمایشات گفتمان ساز و گره گشا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاء سیاستی در زمینه حکمرانی زنان

خلاء سیاستی در زمینه حکمرانی زنان